tirsdag 30. desember 2008

H

Jau, da er det ikke lenge igjen til jeg skal ut og feire nyttårsaften..Jeg vil egentlig geire at dette jævlige året er ferdig, fordi det er jo så mye dritt som har skjedd. Jeg tenker på han Joel Fritz (eller hva f*** han heter), finanskrisen og det med Gasa-stripen (og det skjer FORTSATT) og sikkert masse annen dritt som skjedde..og ikke for å nevne at hun derre Britney shava seg, men ga litt av et comeback. Jeg håper at etter finanskrisen folk åpner opp øya og skjønner at det er på tide å gjøre noe og innse at vi kanskje ikke har det så bra som vi tror. Og alt der..jeg vet, det hørtes litt dumt ut; men altså noe av det er sant. Vi er jo så selviske alle sammen! Tror vi kan gjøre som vi vil! Nå er klimakrisen så ille at det ikke er snø på julaften. Tenk på det? Og det er pga alt det vi gjør, vi menneskene. Vi forsøpler, forurenser og gjør det vi vil.
"Det hjelper ikke at jeg gjør litt" tenker kanskje du. Men tenk da, hvis alle gjør litt og det de kan; så er det mye! Kanskje tatt opp før, men ikke alle som tenker på det. Faktisk. Ikke at det er sånn tusenvis av følgere på min blogg heller, men om det en gang er det, så tenk dere om. Det er helt utrolig hva bare ett menneske kan få til:) endre menneskenes syn på et blunk.
Nok om det, imorgen er det feiring og jeg skal kose meg. Uten drikke eller ikke. Jeg er så lei av å stresse med det der, glemte at polet var stengt og at ølsalget stenger rundt 1.. Jeg er dum, jeg VEIT det, bare ikke innsett det enda. Meen, jeg skal uansett "have a good time with friends:)!" Med drikke eller uten:) Helst med;) Men neste år, blir det party up på hyttetur på nyttårsaften;)! Glær' mæ! < 3
Men skal jobbe fra 11- 19:00 imårra. Så, kanskje du er en av de som blir en av mine følgere :D Jeg skal prøve å bli bedre til å blogge!

Later, guys <3

onsdag 3. desember 2008

Onsdag.

Hei og hå.
Igår hadde jeg skrevet maasse innlegg, men det fucka seg opp; så jeg måtte slette det! Fuck, fuck fuck.
Nå sitter jeg på skolen og klokka er snart kvart over 10..Vi har norsk og lærer om barokken. Det er mye stoff! Jeg kan jo fortelle litt om lørdagen som var, jeg var hos Viktoria og Henriette, for de fylte 17 år, det var kjempe koselig :) De hadde bursdagsfest, og det var mange kjente innom. Jeg ble også kjent med noen nye folk. Jeg hadde med meg litt cider og en flaske Passøa på 17 %. Anbefaler den, den er kjempe god. Ikke så fryktelig dyr heller, jeg betalte 198 kroner :)
Vel, for første gang har jeg ikke husket noe fra festen. Noe av det hvertfall. Jeg sov over, og det var bare såvidt. For jeg sov i en liten sofa for to personer kanskje..der hadde Viktoria lagt seg, stakar, under soveposen min. Der skulle jeg og Victoria (det var nemlig en "V" til) sove ;D
Men det funka så dårlig at vi snakka halve natta..
Idag har jeg dette på planen:
1. Øve sang og piano til oppspill
2. Skrive essay og jeg vet ikke hvilket tema det er
3. Øve på lytting
4. Øve til geografi
5. Øve til bandøvelse imårra - en låt som jeg ikke vil synge, men jeg blir tvunget:)
6. SOVE!!

Legger ved noen få bilder ved festen:)



lørdag 22. november 2008

Lørdag!

Yay! Da er det lørdag. Idag har jeg mye på planen. Idag skal jeg rekke:
1. Julemarked med June og Malin
2. Bandøvelse med det nye bandet 15:30 eller no
3: Finne et sted å være klokka 5 til 8 i byen
4: Temafest med jobben
5: SOVE!

Jeg liker litt sånn jeg. Travel lørdag:) Det er det beste med helga, gjøre akkurat som du vil. Jeg liker ikke å være hjemme bare, sånn gjorde jeg før. Bare var hjemme. Usosial og sofaslave deluxe. Best å komme seg ut litt, sette pris på det man har. Venner og familie, ta vare på verdier! Det er veldig viktig det.

Men NÅ kommer jeg meg ut før jeg dør. Det er kjedelig her. :)

fredag 21. november 2008

Helga?



Nå sitter jeg på skolen i siste time; geografi. Vi har nettopp hatt presentasjon av isbreer og lignende..Sikkert helt greit det; men jeg vil ha heelg! Planen min for helga er:
Idag (fredag) skal jeg en tur til Fredrik, imorgen skal jeg på julemarkedet, møte Gullu og seinere på kvelden skal jeg dra på personalfest siden sjefen min skal slutte! :(
Og på søndag blir det jobb som vanlig..Og det er idag eller på søndag Norske Talenter RINGER MEG og sier ifra om jeg er VIDERE! Derfor det er så sinnsykt nervepirrende akkurat idag..

Tegningen som du ser er fra geografitimen..er den ikke fin? Jeg måtte tegne Vål'ær og Jeløya på paint -.-


VARM LUFT STIGER, KALD LUFT SYNKER! Tredje gangen læreren sier det! Jeg dør, klokka går så sakte, og denne læreren var KJEDELIG! Det er visst om å gjøre å snakke høyt. ARGH.
Men seriøst, HJELP!? Jeg har prøvd å finne ut hvordan man endrer layouten på denne siden her...Så jeg har en stygg stygg mal. Seriøst, hvis du vet noe eller vet om noen som vet noe, please; let me know! Men da gidder jeg ikke skrive mer. Koselig med kommentarer!
Ciao bella

fredag 31. oktober 2008

En kjedelig dag!

HEI! Alle rare folk som leser min blogg!
Dette er mitt aller, aller første blogg innlegg!
Jeg kommer til å bli en blogg-nerd jeg også...
Velvel, idag så skulle jeg egentlig vært i Paris; men min kjære, kjære søster ligger hjemme i Trondheim og er kjempe sjuk! Så da avbestilte vi og fikk tilbake alle pengene; så det er jo bra. Men vi har bare utsatt ferien:)
Igår kveld meldte jeg meg på Norske Talenter som artist. Jeg må innrømme og si at jeg GRUER meg intenst. Jeg kommer til å være så nervøs, at jeg kommer til å kaste opp. Jeg gruer meg så sykt. Jeg har lang erfaring med scene og sånn, men å være med på noe så stort gjør meg redd! Kjempe redd.
Men jeg kommer tilbake til det senere..
Idag har dagen vært lang; tilbrakt tiden altfor mye foran pcen og tven; og litt for lite ute..Og jeg var også så dum at jeg skulka den siste timen idag også. Selvom jeg har 30 timer i fravær allerede..
Dumme skolen, jeg er så drittlei. Og det går så jævlig treigt. 1 klasse gikk i en fei; men i 2klasse føler jeg at vi står fast! Så at det snart kommer en slags juleferie hadde vært midt i blinken nå!
Jeg savner å være barn jeg; slippe å tenke på hva en skal leve av, lekser, tenåringsdrama, og alt det der. Jeg vil egentlig bare være liten og ha et lettere liv. Jeg savner å være liten. Jeg savner å leke med kusinene og fettrene mine; da vi hadde sånn titten på hjørnet. Jeg GRUER meg til å bli voksen. Men jeg GLEDER meg også VILT til å bli selvstendig og flytte ut herfra, starte et nytt liv; blanke ark og alt det der.
Men ett år er leenge til :/

Ett liv uten tårer
ett liv uten deg
er som å føle
en kniv inni meg
orker ikke gråte
orker ikke le
det eneste jeg vil
er å se deg le.

xoxo, Gossip Girl