onsdag 3. desember 2008

Onsdag.

Hei og hå.
Igår hadde jeg skrevet maasse innlegg, men det fucka seg opp; så jeg måtte slette det! Fuck, fuck fuck.
Nå sitter jeg på skolen og klokka er snart kvart over 10..Vi har norsk og lærer om barokken. Det er mye stoff! Jeg kan jo fortelle litt om lørdagen som var, jeg var hos Viktoria og Henriette, for de fylte 17 år, det var kjempe koselig :) De hadde bursdagsfest, og det var mange kjente innom. Jeg ble også kjent med noen nye folk. Jeg hadde med meg litt cider og en flaske Passøa på 17 %. Anbefaler den, den er kjempe god. Ikke så fryktelig dyr heller, jeg betalte 198 kroner :)
Vel, for første gang har jeg ikke husket noe fra festen. Noe av det hvertfall. Jeg sov over, og det var bare såvidt. For jeg sov i en liten sofa for to personer kanskje..der hadde Viktoria lagt seg, stakar, under soveposen min. Der skulle jeg og Victoria (det var nemlig en "V" til) sove ;D
Men det funka så dårlig at vi snakka halve natta..
Idag har jeg dette på planen:
1. Øve sang og piano til oppspill
2. Skrive essay og jeg vet ikke hvilket tema det er
3. Øve på lytting
4. Øve til geografi
5. Øve til bandøvelse imårra - en låt som jeg ikke vil synge, men jeg blir tvunget:)
6. SOVE!!

Legger ved noen få bilder ved festen:)



Ingen kommentarer: