tirsdag 30. desember 2008

H

Jau, da er det ikke lenge igjen til jeg skal ut og feire nyttårsaften..Jeg vil egentlig geire at dette jævlige året er ferdig, fordi det er jo så mye dritt som har skjedd. Jeg tenker på han Joel Fritz (eller hva f*** han heter), finanskrisen og det med Gasa-stripen (og det skjer FORTSATT) og sikkert masse annen dritt som skjedde..og ikke for å nevne at hun derre Britney shava seg, men ga litt av et comeback. Jeg håper at etter finanskrisen folk åpner opp øya og skjønner at det er på tide å gjøre noe og innse at vi kanskje ikke har det så bra som vi tror. Og alt der..jeg vet, det hørtes litt dumt ut; men altså noe av det er sant. Vi er jo så selviske alle sammen! Tror vi kan gjøre som vi vil! Nå er klimakrisen så ille at det ikke er snø på julaften. Tenk på det? Og det er pga alt det vi gjør, vi menneskene. Vi forsøpler, forurenser og gjør det vi vil.
"Det hjelper ikke at jeg gjør litt" tenker kanskje du. Men tenk da, hvis alle gjør litt og det de kan; så er det mye! Kanskje tatt opp før, men ikke alle som tenker på det. Faktisk. Ikke at det er sånn tusenvis av følgere på min blogg heller, men om det en gang er det, så tenk dere om. Det er helt utrolig hva bare ett menneske kan få til:) endre menneskenes syn på et blunk.
Nok om det, imorgen er det feiring og jeg skal kose meg. Uten drikke eller ikke. Jeg er så lei av å stresse med det der, glemte at polet var stengt og at ølsalget stenger rundt 1.. Jeg er dum, jeg VEIT det, bare ikke innsett det enda. Meen, jeg skal uansett "have a good time with friends:)!" Med drikke eller uten:) Helst med;) Men neste år, blir det party up på hyttetur på nyttårsaften;)! Glær' mæ! < 3
Men skal jobbe fra 11- 19:00 imårra. Så, kanskje du er en av de som blir en av mine følgere :D Jeg skal prøve å bli bedre til å blogge!

Later, guys <3

Ingen kommentarer: