fredag 31. oktober 2008

En kjedelig dag!

HEI! Alle rare folk som leser min blogg!
Dette er mitt aller, aller første blogg innlegg!
Jeg kommer til å bli en blogg-nerd jeg også...
Velvel, idag så skulle jeg egentlig vært i Paris; men min kjære, kjære søster ligger hjemme i Trondheim og er kjempe sjuk! Så da avbestilte vi og fikk tilbake alle pengene; så det er jo bra. Men vi har bare utsatt ferien:)
Igår kveld meldte jeg meg på Norske Talenter som artist. Jeg må innrømme og si at jeg GRUER meg intenst. Jeg kommer til å være så nervøs, at jeg kommer til å kaste opp. Jeg gruer meg så sykt. Jeg har lang erfaring med scene og sånn, men å være med på noe så stort gjør meg redd! Kjempe redd.
Men jeg kommer tilbake til det senere..
Idag har dagen vært lang; tilbrakt tiden altfor mye foran pcen og tven; og litt for lite ute..Og jeg var også så dum at jeg skulka den siste timen idag også. Selvom jeg har 30 timer i fravær allerede..
Dumme skolen, jeg er så drittlei. Og det går så jævlig treigt. 1 klasse gikk i en fei; men i 2klasse føler jeg at vi står fast! Så at det snart kommer en slags juleferie hadde vært midt i blinken nå!
Jeg savner å være barn jeg; slippe å tenke på hva en skal leve av, lekser, tenåringsdrama, og alt det der. Jeg vil egentlig bare være liten og ha et lettere liv. Jeg savner å være liten. Jeg savner å leke med kusinene og fettrene mine; da vi hadde sånn titten på hjørnet. Jeg GRUER meg til å bli voksen. Men jeg GLEDER meg også VILT til å bli selvstendig og flytte ut herfra, starte et nytt liv; blanke ark og alt det der.
Men ett år er leenge til :/

Ett liv uten tårer
ett liv uten deg
er som å føle
en kniv inni meg
orker ikke gråte
orker ikke le
det eneste jeg vil
er å se deg le.

xoxo, Gossip Girl

Ingen kommentarer: