fredag 21. november 2008

Helga?



Nå sitter jeg på skolen i siste time; geografi. Vi har nettopp hatt presentasjon av isbreer og lignende..Sikkert helt greit det; men jeg vil ha heelg! Planen min for helga er:
Idag (fredag) skal jeg en tur til Fredrik, imorgen skal jeg på julemarkedet, møte Gullu og seinere på kvelden skal jeg dra på personalfest siden sjefen min skal slutte! :(
Og på søndag blir det jobb som vanlig..Og det er idag eller på søndag Norske Talenter RINGER MEG og sier ifra om jeg er VIDERE! Derfor det er så sinnsykt nervepirrende akkurat idag..

Tegningen som du ser er fra geografitimen..er den ikke fin? Jeg måtte tegne Vål'ær og Jeløya på paint -.-


VARM LUFT STIGER, KALD LUFT SYNKER! Tredje gangen læreren sier det! Jeg dør, klokka går så sakte, og denne læreren var KJEDELIG! Det er visst om å gjøre å snakke høyt. ARGH.
Men seriøst, HJELP!? Jeg har prøvd å finne ut hvordan man endrer layouten på denne siden her...Så jeg har en stygg stygg mal. Seriøst, hvis du vet noe eller vet om noen som vet noe, please; let me know! Men da gidder jeg ikke skrive mer. Koselig med kommentarer!
Ciao bella

Ingen kommentarer: