lørdag 22. november 2008

Lørdag!

Yay! Da er det lørdag. Idag har jeg mye på planen. Idag skal jeg rekke:
1. Julemarked med June og Malin
2. Bandøvelse med det nye bandet 15:30 eller no
3: Finne et sted å være klokka 5 til 8 i byen
4: Temafest med jobben
5: SOVE!

Jeg liker litt sånn jeg. Travel lørdag:) Det er det beste med helga, gjøre akkurat som du vil. Jeg liker ikke å være hjemme bare, sånn gjorde jeg før. Bare var hjemme. Usosial og sofaslave deluxe. Best å komme seg ut litt, sette pris på det man har. Venner og familie, ta vare på verdier! Det er veldig viktig det.

Men NÅ kommer jeg meg ut før jeg dør. Det er kjedelig her. :)

1 kommentar:

Adelebaby sa...

det trøsta meg litt at du også jobber på søndager :) det gjorde det. Tihi.